3. Este inacceptabil scenariul prezentat de CNAS, în care medicul este cel care va fi obligat să consume din timpul consultației medicale de care pacientul are nevoie, pentru a apela telefonic un help-desk, pentru a obține un ticket și pentru a scrie e-mailul cu datele cardului blocat către serviciul de asistență tehnică a cardului, chiar dacă acest sistem de help-desk va fi centralizat după 1 aprilie!
4. Deși CNAS afirmă că orice furnizor poate activa cardurile, deci și debloca, este nevoie ca CNAS să implementeze și din punct de vedere tehnic aceste lucruri. Deocamdată, deși au trecut deja două săptămâni de la 1 februarie, doar aplicația CNAS pentru medicii de familie permite activarea și deblocarea cardurilor. Respectul pentru timpul pacienţilor şi al medicilor trebuie să fie o prioritate a CNAS.
5. Pentru a facilita acceptarea și înțelegerea de către populație a acestui proiect care devine obligatoriu de la 1 mai, informarea pacienților trebuie făcută de către CNAS corect, coerent, repetat și cu afirmații corespunzătoare legislației în vigoare.
Președinte SNMF
Dr. Rodica Tănăsescu
Attachment | Size |
---|---|
2015_02_13_SNMF_Comunicat_deblocare_card.pdf | 1000.54 KB |