Lapte de calitate

2010-07-20

campanii pentru pacienti

Campania de informare “Lapte de calitate” subliniază importanţa consumului de lapte ambalat în condiţii igienice, care păstrează cel mai bine vitaminele şi, totodată, este controlat sanitar-veterinar de mai multe ori pe lanţul de producţie-distribuţie. Campania a inclus, pe lângă spotul campaniei difuzat pe principalele canale TV din România, platforma online www.laptedecalitate.ro, şi a avut ca obiectiv promovarea principalelor beneficii obţinute prin consumul de lapte ambalat în condiţii de siguranţă alimentară. De asemenea, și-a propus să informeze consumatorii despre beneficiile tehnologiei de ambalare asupra nutrienţilor laptelui.

Platforma campaniei ”Lapte de calitate” www.laptedecalitate.ro oferă informaţii despre nutriţie şi un conţinut comprehensiv despre laptele proaspăt, importanţa consumului de lapte sigur pentru sănătate, menţionând, de asemenea, şi principalele pericole pentru sănătatea consumatorilor datorate modului inadecvat de ambalare, transport şi distribuţie.

Data lansării: 20 iulie 2010

Dr. Rodica Tănăsescu, președinte SNMF: “Laptele este o componentă importantă a dietei noastre zilnice, cu beneficii extraordinare pentru sănătatea noastră, indiferent dacă suntem copii, adulţi, oameni în vârstă sau femei însărcinate. Este extrem de important să îi ajutăm pe oameni să aleagă o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată, prin consumul unor produse sigure şi bogate în nutrienţi, precum laptele ambalat, ca parte importantă a eforturilor noastre de a preveni diverse boli şi afecţiuni nedorite. Este bine de ştiut că laptele proaspăt muls şi apoi ambalat în condiţii neigienice, transportat pe distanţe lungi şi distribuit într-o manieră necorespunzătoare (de exemplu, ţinut la temperaturi ridicate), poate pune în pericol sănătatea consumatorului, cele mai vulnerabile categorii fiind femeile însărcinate, bătrânii şi copiii.

Un proiect  APRIL (Asociaţia Patronală Română din Industria Laptelui) dezvoltat în parteneriat cu Societatea Naţională de Medicina Familiei (SNMF),  Asociaţia Română pentru Siguranţa Alimentelor (ARSA) şi www.o9atitudine.ro – proiect al organizaţiei A.N.P.C.P.P.S. România – Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România.

Spotul TV al campaniei